MENU
MENU
Winkelwagen

WebwinkelKeur

webwinkelkeur-unifashion-review

UniFashion vindt het belangrijk dat u als consument bij ons veilig en gemakkelijk kunt shoppen. Omdat wij lid zijn van WebwinkelKeur en wij door deze instantie periodiek getoetst en gekeurd worden, kunt u er vanuit kan gaan dat wij een betrouwbaar en legitiem bedrijf zijn. Het logo van WebwinkelKeur is daarom ook duidelijk aanwezig op onze website om aan te geven dat wij een goedgekeurd bedrijf zijn door WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur is het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen. WebwinkelKeur controleert of de leden voldoen aan de wetgeving en belangrijke informatie op een duidelijke manier op hun webwinkel vermelden. Tevens dienen leden van dit keurmerk zich aan de WebwinkelKeur gedragscode te houden.

Via deze link of door op het WebwinkelKeur logo te klikken kunt u ons lidmaatschap verifiëren bij WebwinkelKeur.

Klachtenprocedure Webwinkelkeur

Jouw bestelling is door onze medewerkers met zorg ingepakt en gecontroleerd, mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn laat dit ons dan weten, dan gaan we dit uiteraard voor je oplossen.
Onze klantenservice is bereikbaar via de mail op info@unifashion.nl of neem contact met ons op via onze contactpagina.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.